Simon Taus Philip Nielsen
Jeg har arbejdet med marketing, branding og grafik i 30 år. For 150 kunder. Og jo, jeg har også lavet valgkampe.
Manden i midten
Politikere og partier har lige så meget brug for synlighed og sympati som erhvervslivet. Derfor har jeg skræddersyet løsninger til netop politikere. Idéen er at gøre politikere og partier synlige – ikke bare i nogle korte sekunder, men henover valgperioden. Det gør markedsføringen effektiv i forhold til prisen. Fordi det er tænkt til at fastholde og udbygge relationen til vælgerne. Og vi mennesker stemmer med vores følelser.
Masser af erfaring
Jeg kan tilbyde omkring 30 års erfaring med markedsføring, grafik og strategi. Som du kan se under Referencer, har jeg løst opgaver for mange private virksomheder. Men jeg har også lavet valgkamp for Socialdemokratiet til Folketingsvalget i 2005 – og valgkamp for Ritt Bjerregaard og Frank Jensen.
Jeg kan tilbyde omkring 30 års erfaring med markedsføring, grafik og strategi. Som du kan se under Referencer, har jeg løst opgaver for mange private virksomheder. Men jeg har også lavet valgkamp for Socialdemokratiet til Folketingsvalget i 2005 – og valgkamp for Ritt Bjerregaard og Frank Jensen.
Uafhængig af partipolitik
Jeg hylder demokratiet. Når jeg lytter til politikere på to-mandshånd, oplever jeg altid engagerede og nuancerede mennesker med noget relevant på hjerte. Derfor kan jeg arbejde for politikere og partier på tværs af overbevisninger. Og med fuld diskretion.
Og det med prisen...
Det kan være dyrt at markedsføre sig. Og jeg kan heller ikke tilbyde at gøre det gratis. Men jeg tilbyder markedsføring, der er omkostningseffektivt, fordi det netop er målrettet én gruppe: Politikere, der vil vælges – eller genvælges. På den måde kan du/I få professionel markedsføring til en helt anden pris, end hvad et reklamebureau på en god adresse kan tilbyde. Og så er jeg rent faktisk interesseret i netop jer!